fredag 29 augusti 2008

Flitig!

Dom senaste dagarna måste jag säga att jag har kännt mied väldigt flitig. Häromdagen kokade vi ju saft, dagen efter bakade jag kladdkakemuffins, chokladsnitt och kolakakor. Igår gjorde jag citrus- och apelsinmarmelad och idag så har jag städat våran klädkammare, det tog mig drygt en och en halv timme.
Imorgon ska jag försöka vara lite flitig med. Hade tänkt att jag skulle baka bullar och sen ska jag göra cheesecake med blåbär. Vi får besök av en arbetskompis till mig och hennes kille.

Och som ett svar till dig Frida. Ni får gärna komma och fika när ni vill, bara ni hör av er innan så att vi är hemma.

Ser inte framemot söndag, för då ska vi inventera. Inget kul direkt, men det måste göras.

Jag säger bara en sak. Sabla kunder. Hade en dam som skällde på mig idag bara för att vi inte hade den snussorten hemma. Jag försökte förklara att dom hade glömt att beställa förra veckan men det skulle komma senare idag, men hon blev inte direkt gladare. Varför är det ALLTID vi i kassan som får all jädra skit?
Det är jag väldigt trött på.

Inga kommentarer: