tisdag 12 augusti 2008

Ränna runt...

Idag har vi varit på jakt efter doppresenter till Tobias kusins små tvillingar. Vi fick ränna runt på hela stan och ändå så lyckades vi inte, det var inte förrän vi åkte ut till Tornby som vi lyckades med vårat uppdrag.
Men tyvärr så misslyckades jag med mitt personliga uppdrag, jag skulle hitta några nya kläder till mig till dopet på Ikano, men icke, hittade inte ett dugg. Har bestämt mig för att ta en tur in till city imorgon och se om jag lyckas bättre då, jag hoppas det i alla fall, skulle verkligen vilja ha något nytt att ta på mig.

Det får väl bli en uppdatering i morgon eller på torsdag angående mina shopping resultat.

Min duktiga äkta hälft står just nu och lagar mat. Det blir fläskfilé och ugnsrostade rotgrönsaker och bernaisesås. Gott gott. Det riktigt vattnas i munnen på mig.

Inga kommentarer: