måndag 4 augusti 2008

Syndigt värre 2!

Hade just skrivit ett långt inlägg till min blogg och vad händer då när man är klar???
Jo det försvinner, snacka om att man blir förbannad. Jag får väl helt enkelt försöka skriva om det igen. Snacka om jobbigt.


Har idag insett att jag är världens största gottegris. Jag kan verkligen inte låta bli att äta godis, glass och en andra massa sötsaker. Har tex precis vräkt i mig en MARSGLASS. Får inte, får inte, men ändå så gör jag det.
Kan inte någon uppfinna en sak som gör att varje gång man äter något sött så får man sig en stöt. Tror nog att det skulle underlätta att sluta, jag menar vem skulle vilja äta godis om man får sig en stöt för varje bit man stoppar i munnen? Inte jag i alla fall.

Sebbe bebbe han börjat på fritids idag, min lilla pojke börjar bli riktigt stor. Och vi hann inte mer än att komma dit förrän han stack iväg för att leka. Och idag gjorde han två jättefina konstverk på fritids. Dem passar bäst i en ram, för dom var jättefina.

Barnen gjorde mig faktiskt riktigt stolt idag. Vi var och storhandlade själva på Willys pga att maken jobbade. Och dom skötte sig som små änglar. Blev verkligen jätteglad.

Så nu ligger mina små änglar och sover och jag sitter är och bloggar och väntar på att min man ska komma hem, men det dröjer minst en timme till. Jag längtar. Är kramsugen...

Inga kommentarer: