onsdag 6 augusti 2008

Nyfriserad!

Idag har jag varit och klippt mig. Snacka om att det var skönt att bli av med lite hår, det var så jädra långt.
Nästa gång funderar jag på att göra något mer med håret, typ lägga i slingor eller nåt. Vi får väl se. Tänkte att jag skulle göra det när det är dags att gå och se Ladies Night, kan ju vara kul att vara lite extrafin i håret då, speciellt i tanke på att jag och Frida ska gå och bli makeade också. Kul.

Imorgon ska vi åka och hälsa på lilla bebisen Emmelie, så jag tänkte att jag skulle baka bullar när barnen har gått och lagt sig ikväll.

Två saker är säkra:
Nr1. Man ska alltid ha med sig fikabröd till några som just blivit föräldrar, för man hinner aldrig baka i början och för övrigt så ska man inte behöva åka till affären och handla fikabröd bara för att du ska få besök.
Nr2. Köper man något till bebisen och bebisen har äldre syskon, så ska man alltid köpa något litet till syskonet med så att det inte blir allt för avunsjukt.

1 kommentar:

Frida - Doula i Östergötland sa...

Åå, vad mysigt att snusa bebis!!!