lördag 9 augusti 2008

Imse vimse spindel.

Imse vimse spindel klättrar upp för trån, sen kommer det jädra regnet och spolar den stackarn bort.
Jag är så jädra trött på detta regnande. När jag åkte hem från jobbet idag, så kan man ju banne mig tro att jag körde genom ett sjö istället för en vattenpöl. Det är ju bara tur att det inte gick någon på sidan om vägen, för då skulle dom då inte behövt duscha mer idag.

Just nu är jag så jädra mätt, så jag tror inte att jag orkar röra på mig mer ikväll, förutom kanske lite *** i sängen.
Vi har ätit hemmagjord kebab nu på kvällen och det var så jädra gott, och när man trodde att det inte skulle få plats mer i den feta hemska magen, så lyckades man ändå trycka ner lite godis också, så jag kommer väl rulla fram på jobbet imorgon, skulle säkert kunna få anställning som en demoleringskula på ett rivningsobjekt.
Jag måste verkligen skärpa mig och sluta äta godis, men det är bra svårt. Någon som kan tänkas ingå en godispakt mesd mig och börja träna, skulle verkligen behöva det.

NO MORE CANDY!!! (men det är nog en lögn, för jage vet ju att jag inte kommer att klara det speciellt länge).

Inga kommentarer: